miercuri, 9 ianuarie 2013

Accessories: Wishlist checking

Hey ♥ 

In ultimele saptamani cat am lipsit de pe blog, am mai adaugat cateva accesorii colectiei mele :) Si printre ele, se afla si 2 micute proiecte DIY, dar pentru care nu merita sa fac o postare separata. E un multi chain necklace, facut din cateva lanturi de la diferite bijuterii pe care nu le mai purtam oricum, si inca unul simplu, pe care l-am mai "glam"-uit putin.

La un targ din luna decembrie, am gasit un stand unde puteam alege diferite materiale, iar fetele de acolo le imbinau frumos intr-o bijuterie handmade. N-am avut mare rabdare sa ma decid la materiale, dar in schimb am gasit inelul de mai jos care mi se pare pur si simplu adorabil!


Intr-un wishlist de anul trecut, mi-am exprimat dorinta de a gasi un colier cu dreamcatcher. Dupa comanda data pe Breslo, de unde am cumparat acest colier, am gasit si pe Oasap unul foarte asemanator cu ce imi doream initial :) Iar combinatia de auriu cu negru.. win-win, dupa parerea mea!


Am multi cercei.. cred ca prea multi si n-am cand sa ii port, dar tot imi place sa imi reinnoiesc colectia cu cate o pereche, pentru ca mereu imi atrag atentia unele modele. Primii sunt din Leonardo, au costat 9 lei, dar mi-au placut la nebunie. A doua pereche e de pe Oasap, mereu mi-au placut cerceii simpli, care merg asortati la orice :)



Mi-am dorit si un multi-chain necklace, dar n-am gasit in oras nimic sa-mi placa. Asa ca dupa cateva incercari, am ajuns la rezultatul de mai jos. Imi place mult si l-am asortat iarna asta la cateva pulovere simple.


Un alt mini DIY e si colierul de mai jos. E simplu, nimic special la el, dar imi mai incarca putin topurile, respectiv puloverele simple in perioada asta :)


Cu astea am reusit sa mai check-uiesc cate ceva de pe wishlistul de accesorii, dar inca ramane ceasul oversized si multe altele. Deocamdata o sa iau o pauza de la accesorii, dar nu pot sa neg ca ori de cate ori intru intr-un magazin, inevitabil ma simt atrasa de standul cu bijuterii :D Unde mai punem la socoteala ca suntem si in perioada de reduceri!


Voi ati reusit sa va mai indepliniti din dorintele de pe wishlists? 



Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.