sâmbătă, 6 octombrie 2012

Wishlist: Cosmetics/Makeup (3)

Hey ♥

Prea mult wishlist dauneaza grav, asa ca am decis sa iau o pauza si sa ma mai gandesc si la altceva :D But then again, trebuie sa terminam ce am inceput asa ca partea a 3a, desi a intarziat putin, e gata. Nu pot sa zic ca e tocmai partea mea preferata, pentru ca toate sunt, intr-un fel sau altul, dar a fost cel mai greu de pus cap la cap totul. Sunt multe produse cosmetice pe care mi le doresc si pe care vreau sa le incerc, dar nu puteam sa va las sa cititi un roman, asa ca am ales doar cateva, cele mai importante si cele care se pot indeplini cu siguranta la un moment dat :)

NYX Stick Blush - Orchid 


M-am indragostit de stickurile astea de cand le-am vazut prima data, cand au aparut. N-am incercat niciunul, dar cum sunt innebunita dupa blushuri in general, trebuie sa imi achizitionez si eu unul.

Sleek Contour Kit - Light


Nu imi conturez fata de mult timp, dar imi place si vreau sa incerc si kitul de la Sleek, pe care il lauda Iulia Badita.

NYX Soft Matte Lip Cream - Antwerp


Produsele lor ma atrag de cativa ani si cum stiu ce calitative sunt, tot gasesc noutati pe care vreau sa le incerc. Printre care si lip cream-urile, in special nuanta Antwerp.

Tresemme Heat Defense Spray


Toate fetele care l-au incercat il lauda si vreau sa stiu de ce. Vreau sa ma conving de ce :)

Creion buze Essence


Am citit despre el ca e cremos si usor de folosit, imi trebuie neaparat o nuanta rosie.. Nu reusesc sa dau conturul cu pensula asa ca am nevoie de un "ajutor" mai sigur.

Fond de ten Revlon Colorstay pentru ten uscat/normal


Am testat putin pe ten, dar nuanta era prea inchisa, nu era fondul meu de ten. Mi-a placut in schimb textura si m-am hotarat ca trebuie sa-mi cumpar, sa ma convinga 100% :D


Am ajuns la (trista) concluzie ca am mult prea multe cosmetice, in special produse pentru machiat. When did this happen, anyways? Folosesc mare parte din ele, rar se intampla sa le folosesc 2 zile consecutiv, dar tot sunt prea multe si trebuie sa ma limitez doar la ce imi doresc mult, mult, muuuult. Lista mea e scurta, dar e redusa de la foarte multe produse.


*surse foto: imaginile produselor NYX si Sleek sunt preluate de pe makeup-shop.ro; 
restul pozelor sunt preluate prin intermediul Google.


Voi ce produs de machiaj va doriti foarte mult sa aveti? Trebuie sa "puneti frana" vreunei colectii? :)

Sa aveti un weekend placut!

Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.