joi, 4 octombrie 2012

DIY: Suport lumanari

Hey ♥

De ceva vreme urmaresc pe Facebook pagina "Revista Atelierul". Pe langa faptul ca posteaza zilnic imagini care mai de care mai frumoase si inspirationale, am gasit cateva proiecte do it yourself foarte dragute si usor de realizat. Printre ele, am adaugat in lista de asteptare si suporturile de lumanari din imaginea de mai jos.


Am adunat incet incet materialele si am inceput sa le asamblez. Imi place tare mult ce a iesit si sunt multumita de cum se potrivesc in dormitorul meu. Recunosc, mi-e putin teama sa las lumanarile aprinse mult timp (fire freak!) si e destul de dificil sa le aprind pentru ca borcanele sunt inalte, dar sunt de efect, iar seara creaza o atmosfera placuta si linistita :)


Voi ce parere aveti? Mai jos, aveti imagini pas cu pas, cum am ajuns la rezultatul final.


*fara blitz

*cu blitz








Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.