marți, 20 decembrie 2011

Skin SOS: Buze exfoliate

Hey! ♥

Incepe in sfarsit sa se simta putin iarna si in Bucuresti, desi mai e cale lunga pana cand vom da si noi cu nasul de 2-3 fulgi de zapada. Am inteles ca in alte zone ale tarii deja ninge, exceptand muntele, dar se pare ca la noi se lasa asteptata muuult..


In fiecare iarna am aceeasi problema.. Mi se usuca buzele ingrozitor de rau, in sensul ca ajung sa se exfolieze atat de rau incat par arse :| Ma chinui cu ele an de an, cu creme speciale pentru pielea foarte uscata, cu balsamuri de buze hidratante, si tot degeaba, am ajuns chiar si la crema de galbenele care din cate am observat, isi face treaba doar pentru cateva ore.. Asta ca sa va dati seama cat de grava e de fapt problema mea.

Anul acesta in schimb m-am "inarmat" cu cateva produse care sa ma ajute. Unele dintre ele par sa faca fata, altele le folosesc mai mult intre aplicarile produselor bune, ca sa sustin efectul produsului aplicat anterior (?!)

Balsamul de la Oriflame din "cutiuta cu minuni" l-am descoperit de curand, dar imi place cat e de hidratant si pana acum m-a ajutat foarte mult. Plus de asta, are un miros incredibil de puternic de ciocolata. What's not to love? :D

Al 2lea produs pe lista de "ajutoare" e balsamul de la Nivea. We all know them :D Eu il am in varianta Strawberry, e foarte bun pentru mine, dar evit sa-l folosesc tot timpul pentru ca are tendinta sa coloreze putin buzele in rosu.. Aplicat inaintea unui ruj colorat in schimb e foarte ok :D

De balsamul de la Agatha Ruiz de la Prada v-am vorbit intr-o postare mai veche, mi se pare unul dintre cele mai bune balsamuri de buze din cate am avut pana acum.. Minus? Nu se ia din cutiuta lui cu usurinta.. Din cate am reusit sa-l folosesc pana acum, l-am aplicat pe buze direct din cutiuta, fara sa iau pe degete sau pensula.. dar incepe sa se consume si nu mai ajung la el cu buzele.. Ca si efect, e foarte bun, hidrateaza bine.

I hate your packaging! De la Yves Rocher, e un balsam bun, dar daca eu, care de fel am degetele subtiri, nu-mi incap sa iau produs, cum altfel se poate folosi?! God, & I love the smell.. Dar fac si compromisuri si ma chinui sa iau din el, doar de dragul mirosului de zmeura.

Iarna folosesc mult glossurile pe care le am pentru ca sunt mai hidratante decat rujurile (at least that's what I've seen), iar anul asta o sa "abuzez" de cel de la Flormar. Nu mai stiu din ce gama e, sau ce nuanta pentru ca s-au sters toate informatiile de pe el, dar arata cam asa, daca vreti sa il cumparati, stiti unde sa cautati..

De la Astor am primit glossul Shine Deluxe in nuanta Rare Amethyst. La fel ca cel de la Flormar, imi place sa il folosesc doar pe el, fara un ruj inainte sau alt balsam.. Pretty cool, abia am inceput sa-l folosesc de cateva zile.. :D

Momentan, doar produsele astea le folosesc pentru buze iarna, pe langa rujuri, dar mi-am pus in gand sa mai caut balsamuri, desi cele pe care le am imi ajung si pentru iarna viitoare :))


Voi cum va ingrijiti buzele iarna?



Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.