duminică, 18 decembrie 2011

Procrastination & Secret Santa

Hey! ♥

Remember me? Ca eu abia imi mai amintesc cum sa scriu pe blog, parca e prima data.. Am fost delasatoare si nu m-am mai ocupat absolut deloc de el de aproape 3 saptamani, daca nu chiar mai mult.. Motivul? Lipsa de timp, prea multa oboseala acumulata, implicit lipsa de inspiratie si bineinteles de chef. Parca nu mai aveam nicio motivatie sa scriu si am simtit nevoia sa iau o pauza.. Ce-i drept, cam lunga, dar sper sa-mi revin pentru ca imi doresc si pentru ca mi-e tare tare dor de voi si de blog..

Poate nu mi-am ales cea mai potrivita perioada de a reveni, stiu ca de sarbatori, majoritatea sunteti plecate/i in vacante.. Dar incerc sa profit de timpul liber pe care il am si sa incerc incet incet sa-mi reintru in ritm, sa nu mai raman in urma si in niciun caz sa renunt de tot :)

O sa incerc sa fac postari mai scurte, si voi incerca sa le fac zilnice, asa ca tineti-mi pumnii sa ma tin de treaba si sa reusesc sa ma tin si de program :D

Secret Santa a ajuns si la mine saptamana asta.. Martea trecuta am primit un telefon de la un curier ca are un colet pentru mine.. M-am mirat, pentru ca nu asteptam niciun pachet si habar nu aveam de la cine e.. M-am dus sa il ridic sambata si cand l-am desfacut, am avut placuta surpriza sa gasesc un bilet, alaturi de cateva produse useful :) Va multumesc mult pentru surpriza, nu ma asteptam & trust me, mi-a adus zambetul pe buze pentru cateva minute.. Mi s-a parut o surpriza frumoasa si un gest dragut din partea celor de la 2activepr. Nu vreau sa fac vreo confuzie, dar cred ca sunt cei care se ocupa cu campaniile organizate pe trender.ro. Daca gresesc, imi cer scuze, dar din alta parte chiar ca nu stiu de unde sa ii iau.

Oricum, va multumesc frumos :)

Nu am reusit sa surprind nuanta rujului, asa ca a trebuit sa prelucrez o poza, se vede ca e modificata, dar culoarea rujului seamana cu cea din realitate :) Rujul este Rimmel Lasting Finish by Kate, nuanta 06.


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.