duminică, 8 mai 2011

Sunday's Post & Music

Hello!!

Nu stiu voi, dar eu nu mai am chef de nimic de aproape 1 saptamana incoace. Ma trezesc bine dispusa in fiecare dimineata, imi beau cana de cappuccino, as always, ma machiaj, cu aceeasi stare de bine, apoi ma pregatesc sa ma imbrac si trag o privire pe geam. End of the day. M-am saturat de ploaie, de vant, de frig, de tot ce tine de vreme in ultimele zile!! Si din cate am cautat prognoza meteo, o sa o tina tot asa pana joi. Mi-nu-nat!

Pana una alta, cam asta a fost cauza absentei mele in ultimele zile. Stiu stiu ca promisesem reviewul la blushul ELF, stiu ca promisesem o rubrica noua, stiuuu ca am zis multe si-am facut putine. Dar incerc de saptamana asta ma ma mobilizez putin si sa incerc sa revin pe linia de plutire si cu blogul ca parca prea l-am lasat in urma :(

Vroiam sa va pun si o melodie pe care am descoperit-o in ultimul episod Gossip Girl si mi-a placut tare mult. SPOILER ALERT HERE -> (o puteti asculta in secventa cand Louis o cere de sotie pe Blair in episodul 20, sezonul 4 :D)




Sunday's Post:

|Am văzut| The Vampire Diaries S02E21 |Am ascultat| Oh Land - Wolf & i |Am citit| o carte pentru facultate |Am făcut| de mancare pentru caine |Am mâncat| cartofi copti in jar cu unt |Am băut| Cappy de portocale, apa|Am gândit| ca trebuie sa-l invat p-asta micu' sa faca pipi afara! |M-am bucurat| ca am gasit in magazin Cini Minnis batoane |M-am enervat| ca a plouat tot weekendul si a fost frig |Mi-am dorit| sa fie soare macar azi dar degeaba :( |Click| Blog, FB, mail, Youtube |M-am mirat| nu m-am mirat de nimic :|



Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
Take care!
XOXO.