marți, 31 mai 2011

Random "I am still alive" kind of post

Hey loves!!!

Inainte de toate vreau sa va anunt de pe acum ca asta se anunta a fi o postare foarte lunga, cu mult scris "random", si la care stiu ca nu voi primi prea mult feedback (asta din experientele anterioare cu randomul :))) But anyways, trebuie sa justific cumva faptul ca am lipsit atatea saptamani de pe blog.

Am atatea idei de scris, incat mi-e sa nu uit vreuna, dar le iau pe rand si sper sa reusesc sa-mi amintesc pe parcurs de fiecare lucrusor de care vroiam initial sa va spun :)

De ce am lipsit atata timp? Nu, n-am inceput INCA sesiunea, sunt inca in presesiune, cu colocvii, teste si proiecte, dar dupa cum unele dintre voi deja stiti de experienta din iarna cu examenele, perioada de presesiune la mine e de 2x mai incarcata decat sesiunea in sine. Asa ca am absentele motivate pe blog :))
Mai am inca 2 saptamani de presesiune, 2 examene grele, 6 colocvii si 1 proiect. Cand le fac pe toate astea? Daca as sti, v-as spune ca sa nu ziceti apoi ca sunt eu nebuna. But again... timp mi-ar mai trebui ca in rest chef am :))

Ok, am scapat de subiectul examene, probabil o sa se simta cand intru in perioada de sesiune pentru ca voi fi mai activa pe blog.. again :)) Ce nu face studentul cand nu are chef sa invete? :))

Am reusit in saptamanile astea sa scriu 2 postari, iar una e deja pe "publicate" maine. Asta pentru ca am chiulit 2 luni de la Month's Faves si trebuia cumva sa ma revansez :)) Plus ca mi-a venit o idee (bine, putin inspirata din 30 days challenge de care multe dintre voi stiti) sa postez o data pe saptamana un produs favorit. Si nu numai. As scrie si despre carti, muzica, filme, etc.. Ce parere aveti? Would that be any interesting?

Un alt lucru de care vroiam sa va mai spun.. Am fost acceptata in programul Sigma Affiliate :D I am so happy! Voi primi F80 Flat Kabuki si am posibilitatea sa organizez si eu un giveaway, iar una dintre cititoare va castiga aceeasi pensula :) Cei de la Sigma imi lasa mie posibilitatea de a alege regulile givaway-ului, dar fiind primul giveaway organizat aici pe blog, va trebui sa ma gandesc bine inainte, cum sa fac. Vreau sa iasa ok si sa fie totul cat mai obiectiv :D I'm tryin here!!

N-a fost chiar atat de lung pe cat am crezut, dar probabil ca voi deja v-ati plictisit cu cititul undeva la jumtate :)) I'm sorry, v-am spus ca vorbesc mult, dar nu m-ati crezut :D There you go then..


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
Take care!
XOXO.