vineri, 1 octombrie 2010

Update: Shopping spree, wishlist completed & make-up

Hey hey!!!

Am tot absentat in ultima perioada pentru ca se apropie inceperea facultatii si odata cu ea, si pregatirile de plecare de acasa. Bagaje, cumparaturi, etc, peste tot zapaceala. Asa ca vreo 3 zile am luat pauza de la blog, ca sa am timp sa-mi fac toate cele.

Si cum in fiecare toamna imi place sa cutreier si magazinele de haine, ca sa-mi completez wishlistul, asta am reusit sa fac ieri. :D Am convins-o pe mama sa facem un shopping session in AFI Palace, in Cotroceni and let me tell you: it was one of the best days ever!!
Ne-am distrat copios la cumparaturi mai ales ca nu mai fusesem impreuna de ceva timp si noua, inainte sa ma mut eu la Bucuresti, ne placea enorm de mult sa mergem prin magazine. Asa ca ne-am trezit de dimineata si am plecat la cumparaturi :D

Ce-am insemnat de pe wishlist? Almost everything, pentru ca mi-am gasit cam tot ce-mi cautam. N-am facut poze la nimic si nici nu cred ca voi face, poate doar daca isi doreste cineva in mod special sa vada modelul sau primesc vreun request.

M-am bucurat enorm ca in primul rand mi-am gasit blugi! Cautam de mult o pereche de pantaloni, blugi de preferinta, gri, skinny (au aparut iar cei evazati :(( prin magazine) si care sa-mi vina bine, si in sfarsit i-am gasit! Am reusit sa-mi cumpar si 3 accesorii taare dragute, o pereche de cercei si 2 lanturi, unde a fost love @ first sight :)) Am deja o gramada, dar dupa o anumita perioada, parca ma plictisisem sa le port pe aceleasi, asa ca am profitat si mi-am cheltuit si ultimii banuti primiti cadou la inceperea anului universitar de la bunica. (thanks, Grams, for the money :X)

Anyway, mi-am mai luat un fular care sa mearga cu caciulita pe care v-am aratat-o intr-una din postarile trecute si un pulover lasat pe un umar. Love it!

Overall a fost o zi exceptionala pentru ca nu numai eu am apucat sa-mi achizitionez cate ceva, ci si mama si sora mea si au fost foarte incantate, s-au simtit foarte bine pe acolo, mai ales ca sora mea nu prea e fana shopping :))

Probabil ati vazut in postare si "make-up", vroiam sa va arat si "minunatia" de ieri, cu produsele de la ELF, de care va vorbisem acum ceva timp. O sa urmeze probabil si un review la 2 farduri ELF si un gloss.

Have a great weekend everyone!! Si multa bafta celor ce de luni incep cursurile! :D

Take care!
XOXO.