vineri, 8 octombrie 2010

I got tagged: Ce ma face fericita?

Hey girliiies :D It's time for a taaag!

Am primit tagul asta de la Iguanitza careia ii si multumesc! Ce trebuie sa fac e sa spun lucrurile care ma fac fericita.. Hmm dificil, avand in vedere ca sunt destul de multe.

Sunt o persoana vesela, sau cel putin asa imi place sa cred. Pana acum nu s-a plans nimeni de partea mea "funny" :)) Dar sunt multe lucruri care ma fac fericita, si care imi dau o stare de bine, probabil lucruri care imi transmit la randul lor energie pozitiva si optimism, ca sa o pot transmite si eu celor din jur.. Complicat.

Sunt si o persoana materialista, in sensul ca tin foarte mult la lucruri. Cateodata simt ca pana si o banala periuta de dinti are un sufletel care trebuie ingrijit :))) Nu-mi place sa arunc lucruri si sunt extrem de strangatoare.. Asa ca la partea cu lucrurile care ma fac fericita.. Luati un loc in spatiu, ca e ceva de zis :))

So.. things that make me happy:
  • sa realizez ca sunt in stare sa fac ce-mi propun
  • sa stiu ca am prieteni pe care ma pot baza, sa-mi demonstreze ca pot avea incredere in ei
  • momentele in care plang alaturi de cea mai buna prietena pentru cele mai banale lucruri (pana la urma, e un moment care ma face fericita, sa stiu ca cineva mai plange cu mine :)))
  • zilele de vineri cand ma intorc acasa, de la Bucuresti
  • sa realizez ca pot ingriji un animal din punct de vedere medical
  • sa fiu laudata de persoane pe care le admir si cand imi este apreciata atat munca, cat si efortul pe care il depun pentru a realiza ceva
  • shopping... :-S
  • noptile pierdute (rare) cu prietenii in oras
  • marea
  • gratarele in familie :D rare si alea, dar si cand sunt.. :))
  • perioada Craciunului imi da cea mai fericita stare ever!
  • home-spa days

Si sunt sigura ca ar fi mult mai multe lucruri care ma fac fericita, dar mi-e atat de greu sa le adun pe toate. Majoritatea au clar legatura cu familia si putinii prieteni pe care ii am, dar si cu lucrurile pe care le fac in fiecare zi. Fericita sunt si cand ma dedic 100% a ceea ce fac, a ceea ce mi-am ales sa fac in viitor, meseria pe care intr-o zi o voi avea.. (hope so!).
De taguit mai departe, vreau sa stiu ce le face fericite pe Koko, Andreea si Iulia.

Machiajul din poza de la inceput l-am purtat de curand la o iesire in oras, celebrul Smokin Hot al lui Koko, pe care il adoooor! Nu-mi iese mie chiar cum ar trebui, si absolut si irevocabil, poza nu reda culorile in nuantele normale, dar asa ca idee, cam asta e :D Ah si tin sa-i multumeeeesc de review si swatch pentru rujul NYX Summer Love Andei, pentru ca datorita ei mi-am gasit in sfarsit nuanta de nude pe care mi-o doream! [tip: nesidefata!]

N-am uitat nici de pozele de la shopping spree, pentru ca majoritatea dintre fetele care mi-au lasat comentarii au spus ca vor sa vada cateva din lucrurile pe care mi le-am achizitionat atunci. Timp n-am prea avut pentru fotografiat every single item, dar promiiiit ca saptamana viitoare, luni cel mai probabil, o sa postez si update-ul la haul.

Va doresc un weekend linistit! *hugs*

Take care!
XOXO.