marți, 24 august 2010

My wishlist

Am vazut ca fetele, Adyna si Aquashells si-au pus pe blog cate un wishlist, lista cu ce-si doresc ele sa achizitioneze in curand. Si m-am gandit ca ar fi dragut sa incerc sa fac si eu una, ca si asa uit mai mereu cand trebuie sa-mi cumpar cate ceva si dupa ma trezesc ca imi lipseste. Sau mai grav,c a trecut sezonul si nu mai gasesc.

Pentru ca wishlistul meu contine si accesorii si articole de imbracaminte si evident si cosmetice, am zis ca o sa fac 3 liste separate ca sa nu le incurc. Poze cu ceea ce am in liste nu o sa pun, daca intereseaza pe cineva ce cum arata ceva de pe acolo si nu gasiti puteti sa-mi lasati un comentariu sa caut eu :D

So.. here we go: (PS: sfat - asezati-va bine pe scaun pentru ca urmeaza o poveste lunga! :)))


- Fashion wishlist -
  • geaca de piele
  • jeans skinny negri
  • pulover/cardigan
  • cizme - inca nu m-am decis asupra modelului
- Make-up & cosmetics wishlist -
- Accesories wishlist -
  • beanie pentru iarna :)
  • rama noua pentru ochelari
  • lant pentru geanta DIY (Special K's style)

Unele lucruri sunt inspirate de fete dupa cum se vede, am lasat si linkurile mai sus.
O sa mai adaug pe parcus si evident, cum reusesc sa-mi achizitionez ceva de prin astea, o sa fac si un update :)

XO.