miercuri, 25 august 2010

Leapsa

Am gasi o leapsa draguta pe blog la Anais si am intrebat-o daca pot sa o preiau. Asa ca asta e si prima mea leapsa, si desi nu mi-a fost data special mie, mi s-a parut foarte distractiva :)

There we go:

Primul cuvant pe care l-ai spus
: pai' (de la paine) :))

Prima zi de scoala generala: Eram bucuroasa ca ma simteam in sfarsit om mare :)))

Primul tau sarut: Tarziu, dar nu-mi mai amintesc exact cand..

Prima formatie care ti-a placut la nebunie: Aqua.. viva the 90's

Un CD al unei formatii straine: Nu mai stiu album, dar stiu melodie "I'm a Barbie girl"

Prima zi de liceu: timida, dar m-a insotit o fosta colega din generala cu care am fost colega apoi si in liceu

Primul cuvant pe care ti l-a adresat prietenul / prietena cel / cea mai bun / buna: "Buna" si numele mic :))

Prima zi de facultate: M-am simtit de parca as fi luat-o de la capat, doar ca de data asta avea sa fie pentru ultima oara si mai mult de 4 ani :D Tin minte ca m-am imprietenit cu niste persoane cu care in prezent nu mai vorbesc. Total opusi :)

Prima oara cand ai postat pe blog (data): 3 aug 2010

I tag: Iguanitza (daca nu a mai avut tagul asta)

XO.