duminică, 26 iunie 2011

Sunday's Post & Music

Hey!!

Mi-e dor sa am ce scrie pe blog. Nu pentru ca mi s-au epuizat subiectele (not so fast) ci pentru ca sunt complet blocata in casa din cauza examenelor. Maine sigur ma "asteapta" fetele de la standul de Flormar, pentru ca ma duc cu wishlistul la ele :)) Nu de alta, dar mereu ma duc la un stand diferit de ultima data pentru ca.. sa zicem ca fata respectiva nu are cum sa ma uite la cate produse incerc si cate o pun sa-mi arate/caute. Sorry, dar daca stai acolo, doar nu m-oi uita la tine si sa nu te intreb nimic :)) Nu e vina mea ca te-ai dus in spatele unui raft PLIN cu oje.

Now that I made thet clear, maine o sa ma rasfat, pentru ca merit :)) Asa ca urmeaza haul, review & so on :D Dar pana atunci, mai trag putin de timp, nu de alta, dar dup-aia iar ma uitati si cand apar din nou everyone goes like "Who dat?" :))

Sundat's Post-ul de azi e unul programat, pentru ca m-am hotarat aseara, in disperarea ca nu-mi ajunge timpul de invatat, sa imi iau o zi "libera" de telefon, FB, blog, mail si in principal laptop. O sa-mi fie greu, nu pentru ca as fi disperata sau dependenta (which I might be :))) dar pentru ca de obicei invat cu dictionarul, mereu dau de cuvinte pe care sa nu le stiu & dictionarul fiind online! Pana la urma, ma descurc eu cumva, trebuie sa scap intai de orice distractie :D


|Am văzut|Scrubs, sezonul 1 |Am ascultat| Sia - I'm in here |Am citit| ghici ce? |Am făcut|clatite |Am mâncat| Snitzel de pui cu cartofi la cuptor |Am băut| Apa si cappuccino |Am gândit| ca e bine fara telefon |M-am bucurat| ca afost racoare |M-am enervat| ca vecinii mei in continuare nu stiu sa dea manelele mai incet :| |Mi-am dorit| ca vecinilor mei sa li se inchida curentul?! |Click| Blog doar, in rest none! |M-am mirat| ca am avut putin spor :D

Nu prea am stiut ce melodie sa pun, dar mi-am amintit de una foarte frumoasa, so I went for it :D




Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
Take care!
XOXO.