luni, 6 iunie 2011

I ♥ GIVEAWAY ♥ Sigma ♥ to ♥ you

Hello hello loves!

Azi am o surprizaaaa yey! My very first giveaway and I am very excited about it :D Bare with me, cititi si partea de introducere :)


Am fost acceptata si eu, along cu alte fete din blogosfera, in programul de afiliere cu Sigma si mi-au spus ca sunt calificata pentru a primi o pensula Sigma F80. Dupa ce am sarit in sus de bucurie (cum era si de asteptat), am continuat de citit mailul primit de la ei si cum probabil deja stiti sau va imaginati, mi-au dat posibilitatea de a organiza un giveaway pentru cititoare/ori (daca sunt :))) in care pot castiga tot o pensula F80. Stiu ca multe dintre voi deja ati participat in blogosfera la multe giveawayuri cu acelasi produs/premiu, dar sunt convinsa ca mai sunt dintre voi care nu ati avut noroc si inca va doriti pensula :D So I'm giving a chance to you, again :)

M-am gandit foarte bine la reguli si tin foarte mult la ele, pentru ca este primul giveaway organizat aici pe blog si nu vreau sa fie ultimul. O sa va rog, pleaseeee, incercati sa respectati cerintele pentru ca altfel imi va fi foarte greu sa contorizez tot si keep in mind ca sunt in sesiune si abia am timp.

I GIVEAWAY this beauty:


RULES:
  • Sa fiti follower al blogului prin GFC
  • Sa-mi lasati un comentariu la aceasta postare care sa contina urmatoarele lucruri:
  1. faptul ca vreti sa participati ("Particip.")
  2. ce anume va place cel mai mult pe blog (be honest!) - daca sunteti followeri noi, ce ati vrea sa cititi?
  3. de ce va doriti pensula?
  4. numele cu care ma urmariti prin GFC si eventual adresa de mail sa stiu ca sunteti voi dupa.
  • Deschis international - dar nu cred ca am followers din alte tari :)
  • Pentru o intrare in plus: daca aveti blog, puteti sa scrieti o postare noua sau sa puneti in sidebar un anunt cu giveaway-ul, just to help me, sa afle mai multe fete care poate isi doresc pensula. Nu este o regula obligatorie! Daca postati undeva despre giveway, please let me know cu link :D
  • Poate participa oricine, atata timp cat e follower (daca aveti deja pensula, you can leave it to someone else, care nu o are inca, dar si-o doreste)
  • Persoana care va castiga va trebui sa imi trimita mail in decurs de 48h cu numele complet si adresa pentru a le trimite inapoi celor de la Sigma, care ii vor trimite ei coletul - in caz contrar, voi alege o alta castigatoare in functie de raspunsul ei la intrebarea 3.
  • Concursul incepe astazi, 06.06.2011
  • Data limita de trimitere a comentariilor participante este 17 iunie 2011 ora 20:00, inclusiv.
  • Voi anunta castigatoarea duminica, 19 iunie 2011.
Modalitatea de alegere a castigatorului: Am vrut sa fiu cat mai obiectiva posibil, dar sa evit random.org. As fi vrut sa aleg eu personal castigatoarea, dar pentru ca nu este un premiu achizitionat de mine, ci este sponsorizat, cred ca cea mai corecta varianta ar fi random.org. Don't hate on me, la urmatorul promiiiit ca voi alege eu, eu singura!

Pentru orice nelamurire referitoare la concurs, premiu, participare, etc, trimiti-mi mail, nu voi aproba alte comentarii care nu sunt strict pentru inscriere. Adresa de mail o gasiti mai jos, in postare.

Am fost tare emotionata pentru giveawayul asta dar nu sunt pe deplin multumita pentru ca probabil stiti ca il urasc pe random, but again, nu e numai concursul meu, ci al SigmaBeauty si regulile trebuie sa fie pe masura. Daca as fi ales eu, nu as fi putut sa fiu obiectiva si nu ar fi fost corect fata de toti ceilalti participanti. Eu va astept oricum sa va inscrieti and I wish you the best of luck! :)


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
Take care!
XOXO.