miercuri, 15 iunie 2011

Haul: Skin Care products - refill

Heyyy!! :D

GOD CAT E DE CALD!!!

Mai aveti 3 zile sa va inscrieti pentru giveaway AICI!!!

Am vesti bune extraordinare legate de sesiune :)) Pana acum mi-a mers bine, saptamana viitoare am primul examen oficial din sesiunea asta, yey! Cred ca sunt printre singurii studenti care chiar asteapta sa inceapa sesiunea si sa se termine presesiunea.. Parca vine atat de greu, mai ales cand stiu ca 3/4 dintre voi ati terminat deja.. I'm the late exam blogger :)) Nu exista award pentru asa ceva? :)) Just sayin.. Acum am cateva zile de relaxare (+ somn), apoi incepe nebunia cu invatatul ca ma asteapta un prim examen greu! (imposibil.)


Vroiam sa fac un mini-haul cu produse pentru ingrijirea pielii pe care mi le-am achizitionat zilele trecute.. Unele din ele le folosesc de luni bune si sunt doar refilluri acum, altele le incerc pentru prima data :)
  • Crema de corp Elmiplant - pentru fermitate: Are un miros puternic de mandarine si imi place tare mult.. Nu stiu cat de ferma va fi pielea mea de la doar o crema, dar am luat-o special pentru hidratare (ceea ce pentru mine, orice crema e buna) si pentru aroma (so fresh for summer!)

  • Balsam Garnier Naturals pentru par foarte uscat - I know, not my hair type, dar la balsam imi place sa folosesc ceva din gama pentru par uscat pentru ca imi protejeaza varfurile mai bine, mai ales ca folosesc placa foarte des :) Nu il aplic decat pe varfuri, asa ca nu imi ingrasa radacinile mai rau :)

  • Sampon Garnier Naturals cu ou, pentru par uscat - Nu stiu daca a fost cea mai buna alegere, la prima spalare mi s-a cam turtit tot volumul parul, dar nici nu l-am uscat corespunzator.. Imi place cum miroase.. Nu ma intrebati a ce ca n-as stii sa zic! :)) Dar miroase bine.

  • Lapte demachiant Elmiplant pentru ten normal/mixt - Face parte din rutina mea zilnica, so I had to refill :) Am incercat sa ma gandesc la a cata sticla (?!) sunt, si cred ca am ajuns la 10 (blushing!)

  • Crema de fata Elmiplant (I'm a sucker for Elmi :))) pentru ten uscat/sensibil - SUPER REFILL!! Desi vara am tenul mai mult gras, crema asta de fata nu e deloc uleioasa, hidrateaza foarte bine si e perfecta pentru ca folosesc seara suficienta cantitate, iar ziua, inainte sa ma machiez, incerc sa nu exagerez.. Doar pentru hidratare si ca o baza pentru fdt. Nu are SPF (fdt de ten are in schimb, nu sariti! :)))

  • Deodorant Garnier Mineral - Cool - e prima data cand il incerc si imi place. Tine foarte bine toata ziua si are un miros foarte foarte fresh :D L-am supus unor incercari incredibile (ugh!) si a facut fata! In schimb nu-mi place ca pateaza hainele negre/colorate!



Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
Take care!
XOXO.