sâmbătă, 2 aprilie 2011

Fashion & Polyvore: Spring tag!

Hey!!

Primisem un tag acum ceva timp, undeva la inceputul lunii martie (suntem doar in aprilie, n-am intarziat asa mult nu?) de la Adina si Choco, despre venirea primaverii. Choco imi daduse de munca, cu niste bratari iar Adina cu un outfit sau machiaj. Guess what? N-am putut sa onorez niciuna din cele 2-3 challenges pentru ca am avut o pana de aparat de fotografiat. Poveste lunga, nu va mai spun acum. Totusi n-am vrut sa raman datoare cu nimic celor 2 fete dragute, asa ca m-am gandit sa ma revansez cu un outfit in Polyvore si un mini-haul cu niste accesorii cumparate pentru primavara asta :)

Va multumesc mult fetelor pentru tags, imi pare rau ca n-am putut sa le onorez asa cum ar fi trebuit.

Ca outfit, am ales ceva lejer, imi plac foarte mult jachetele de blugi, scurte, cu maneci 3/4. Imi doresc de mult una in genul celei folosite in set, dar in magazine nu am gasit pana acum decat undeva in jur de 2 milioane, ceea ce mi se pare putin cam mult pentru un lucru de care nu am neparata nevoie si pana la urma e doar un moft :))

Where do I begin? :)

Where do I begin? :) by m i s s ♥ L featuring heel boots

Din cate am citit, primavara asta se poarta floral prints! Yey for that! In magazine gasim multe articole din materiale cu imprimeuri de toate felurile, care mai de care mai atragatoare pentru buzunarul nostru.. Intentionez sa-mi achizitionez mai multe pentru primavara/vara asta, si in my special wishlist se afla si o rochita cu floral prints. (which is big, pentru ca eu de fel, nu port rochite din cauza ca picioarele mele sunt prea subtiri :| )

By the way, apropo de floral prints, la H&M am vazut niste gentute adorabile!!! cu floral prints, aseamantoare cu cea din setul de pe Polyvore :D Pretul? Doar 40 lei!

Urmatoarele brose mi le-am cumparat de la Meli Melo in perioada 1-8 Martie, cand au avut oferte foarte bune pentru martisoare. Desi se presupunea ca respectivele sunt martisoare, cred ca multe fete au profitat si si-au facut ele singure "martisoare" niste brose dragute! Am aflat de oferta de la Iulia, care se bucura de cele 3 brose cumparate in perioada respectiva si era tare entuziasmata de cate modele frumoase vazuse. Am dat si eu o fuga in speranta sa gasesc ceva simplu, si m-am intors acasa cu cele 2 minunatii de mai jos.

Prima a fost 20 lei iar cealalta, 30. Mi-au placut foarte mult si de ceva timp, imi doream niste brose asemanatoare pentru un sacou pe care n-am stiut niciodata sa-l accesorizez..


N-am uitat nici de Month's Faves, doar ca de aseara si pana acum, la ora asta, am avut parte de treaba multa si n-am avut timp sa fac poze produselor. Luni..? :)) Da, stiu, aman, dar n-am cand! :))


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
Take care!
XOXO.