luni, 18 aprilie 2011

Collective haul #1

Heyyy!!! :D

Aveam altceva pregatit pentru astazi, de fapt, am pregatita o postare diferita de vreo 2 saptamani, dar cred ca o sa renunt si o sa o sterg pentru ca nu sunt deloc multumita de cum iese :( Oricum ideea de baza ramane si o sa postez ceva referitor la subiectul respectiv :)

Pana una alta, pentru ca nu am mai apucat sa fac March's Faves, m-am gandit sa fac un haul cu ce mi-am achizitionat in ultima perioada. Si pentru ca am apucat sa trec si prin H&M si prin mai multe magazine diferite, o sa fac un collective haul, cu hainute, make-up produse de ingrijire & so on :)

Azi voi face doar partea 1 pentru ca, avand in vdere cat a trecut de la ultimul haul, am destule sa va arat.

Disclaimer: Nu vreau sa fie o postare de tip "uitati cate mi-am cumparat eu in ultima perioada etc", este o postare pur informativa, in care va prezint ce produse mi-au atras atentia in magazine in ultima perioada si ce am vrut sa incerc/achizitionez. Toate produsele sunt cumparate de mine, in scop personal. Daca va intereseaza un anume review al vreunui produs prezentat, astept sa-mi scrieti.


Make-up:

  • Fard de pleoape Yves Rocher Mono - Fleur d'Oranger - primit la o revista (Marie Claire cred) e un bej/orange discret, nu foarte pigmentat, sidefat. Pret: 15 lei (cu tot cu revista)

  • Blush Elf Studio - Candid Coral - din cate am citit pe net, se apropie foarte mult de NARS - Orgasm, un blush pe care mi-l doream eu mai de mult, dar cum am gasit varianta ELF, m-am decis sa il incerc :) E un coral detsul de pigmentat, cu particule stralucitoare aurii. Scuze ca arata asa, l-am folosit de cateva ori :) Pret: 18 lei

  • Primer ELF - Sheer - Imi doream de mult sa-l incerc si, cum l-am gasit pe stoc, l-am comandat imediat! :) I'm so happy with it! Pret: 8 lei

  • Promotie Maybelline: Volum Colossal Mascara 100%Black & Expression Kajal Eyeliner - Black - Initial am vrut doar rimelul, dar n-am putut sa nu profit de promotie, avand in vedere ca pe intreg pachetul am platit 33 lei, iar rimelul separat era 31 lei :D

  • Balsam de Buze Yves Rocher - Raspberry - L-am primit de Florii de la matusa mea si mi se pare minunat! :D Are un miros adorabil, pacat ca ambalajul nu e foarte igienic si mi-e destul de greu sa-l reaplic de fiecare data cu degetul.. Pret: nu stiu :D



Nails:

  • Flormar 321 si Flormar Neon Colors N015 - N-am rezistaaaaat in fata standului Flormar si am mai pacatuit cu 2 oje :D Nu inteleg cum de in Bucuresti o oja costa 6 lei, iar in alte orase, am gasit cu 8 lei! Cu oja 321 urmeaza si un NOTW :)



Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
Take care!
XOXO.