marți, 26 aprilie 2011

Fashion: I wish I had some of these

Helloooo!

Iar un titlu kilometric la postare, dar chiar nu gasesc ceva mai inspirat de atat. Ideea? Mi-as dori cate ceva din fiecare set ce urmeaza, dar daca trag un ochi la preturile articolelor folosite.. Oh My Gosh, somebody kill me! :)) Nu le aleg dupa care are pretul mai mare, ci dupa cum mi se pare ca se potrivesc mai bine.. Iar cand ma uit apoi la preturi, la setul final.. Ma uit crucis de fiecare data, literally speaking! :))

Azi am avut parte de un "gratar" dragut cu fetele, ne-am simtit bine, desi a batut vantul si nu am reusit sa aprindem focul :)) Ne-a salvat bucataria si o tigaie, dar pana la urma, am prins si ceva raze de soare si am facut si multe poze :)

Pana una alta, va las cu seturile din Polyvore, si astept, as usual, parerile voastre: ce ar fi trebuit sa schimb, care va place cel mai mult, ce nu se potriveste absolut deloc si ce ati mai fi pus voi in plus sau in minus in set :)


PS: Postarea cu numarul 123 :))



Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
Take care!
XOXO.