duminică, 29 august 2010

Blog award (?!) & Sorry

Hey!! :)

In primul rand sorry de absenta din ultimele zile, dar ma apropii cu pasi repezi de restante si, da, m-am inscris si anul acesta la una din ele :)) Nu ca as fi vrut sau n-as fi putut sa trec in vara, dar profesoara s-a gandit mai bine ca ar putea sa-mi dea mai mult de 5 (?!) Dar ce are doamna profesoara 5-ul? Eu pe el mi-l doream, de ce trebuie sa invat iar ceva ce mi-a mai innebunit neuronii o data, acum 2 luni? Whatevs, restanta e vineri, iar eu de o saptamana tot trag de mine (la propriu!) sa citesc macar materia... Lene mare, mon cher :)) Asa ca in perioada asta o sa fiu cam absenta, dar o sa continui sa citesc blogurile pe care le urmaresc zilnic :)

And now... M-am trezit azi dimineata si am intrat pe blog la Iguanitza, asa cum fac de vreo saptamana incoace, de cand am descoperit-o. Si am dat de postarea ei "Blog Award" de ieri. Si ma uit, si ma uit, si citesc si vad acolo jos persoanele carora le-a dat awardul mai departe. Me. :|
Multumeeeeeeeeesc ca te-ai gandit si la mine desi nu cred ca meritam >:D<
Reguli:
  • spune de la cine ai primit acest premiu
  • insira 10 lucruri care iti plac
  • ofera acest premiu altor 10 persoane & let them know
10 lucruri care imi plac:
  1. shopping
  2. sa vorbesc la telefon
  3. iesitul in oras cu prietenele mele
  4. primavara
  5. karaoke
  6. sa(-mi) fac poze :))
  7. marea
  8. calatoriile cu ai mei
  9. Londra, Paris, NY, Lisabona - I wanna go thereeee
  10. parties
Dau mai departe catre:

XO.