sâmbătă, 2 februarie 2013

Music: White light, sunrise

Hey ♥

Nu stiu daca am mai mentionat pe blog, dar imi place tare mult sa caut cover-uri ale pieselor care imi plac foarte mult. Pe Youtube, I mean :) Zilele trecute cautam un cover al piesei Yesterday, a celor de la Beatles, si am gasit-o pe fata de mai jos, Savannah Outen, si mi-a placut la nebunie! Apoi am cautat printre filmuletele postate de ea si am aflat ca are un album cu melodii originale, am zis sa-i dau o sansa sa o ascult, dar nu postase nicio melodie de-a ei, asa ca am cautat si am gasit in alta parte.

Am ramas impresionata de vocea ei si mi-am salvat deja o melodie in playlist-ul pe care il ascult mereu :) Nu e cunoscuta, dar ma bucur mult ca am gasit-o. Pe canalul ei de Youtube are multe cover-uri postate, poate vreti sa le ascultati si pe ele :)

Cum vi se pare?




Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.