duminică, 12 august 2012

Random: here I stand & 2 ani de blogging

Hey ♥

Va mai amintiti de mine? Cred ca a trecut 1 luna deja de la ultima postare pe blog, cel mai mult timp in care am lipsit vreodata de pe blog, pana acum. Stiti ca in iulie am avut sesiunea si am avut o perioada foarte ocupata, in care a trebuit sa ma concentrez 100% pe ceea ce faceam. Apoi a urmat o perioada de practica, in care n-am avut cum sa pregatesc postari, sa scriu, sa fac poze, mi-ar fi trebuit timp liber serios si n-am avut. 

Acum am scapat in sfarsit si am timp liber. N-am apucat nici sa plec in concediu undeva, dar urmeaza, bineinteles, la mare si apoi in septembrie o alta excursie frumoasa :) Pentru blog, am multe, multe lucruri puse in asteptare, multe postari cu care sunt inca datoare si de care ma voi ocupa in curand. Sper ca mai sunteti alaturi de mine si n-ati fugit de tot :) 

Si pentru ca am lipsit pe 3 august, n-am avut cum sa va anunt, dar.. Am implinit 2 ani de blog :) cu mici absente pe parcurs, ce-i drept, dar ati inteles de fiecare data ca am avut motive intemeiate sa absentez si ati ramas cu mine mai departe. Va multumesc mult pentru tot feedbackul pe care l-am primit de-a lungul timpului si va astept in continuare cu pareri, critici si intrebari pe blog si pe Facebook

Happy birthday, my little baby blog :)

De maine, imi reincep activitatea asa cum se cuvine!


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.