marți, 8 ianuarie 2013

Review: Essence Silky Touch Blush

Hey ♥

M-ati intrebat in postarea trecuta despre blushul de la Essence si, cum am ajuns sa imi cumpar si a doua nuanta pe care mi-o doream, m-am gandit ca ar fi timpul sa ii fac review. Pe una din nuante o folosesc deja de cateva luni.


Descriere neoficiala: Essence Silky Touch Blush
Ce promite: "Gorgeous, natural looking highlights on your cheeks"
Face? Da.
Parere personala: La prima vedere, n-am avut incredere prea mare si nici asteptari marete de la blush. Pretul a fost cel care m-a indemnat sa nu ma arunc in presupuneri prea pozitive fara sa-l folosesc, dar am ramas placut surprinsa de multe aspecte legate de blushurile astea.

Eu am nuantele 10 Adorable si 30 Secret It-Girl. Imi doresc si nuanta 40 Natural Beauty, cred ca e foarte ok pentru contur.

10 Adorable (fara blitz/cu blitz) - lumina artificiala

Imi place ca nu sunt prafoase. Nu stiu daca pe voi va deranjeaza, dar ma enervez maxim cand incerc sa iau pudra de blush pe pensula si o vad undeva in aer, iar pe pensula nimic. Cu atat mai mult cand incerc sa aplic si observ ca de fapt e mai mult pudra decat pigment si din nou, undeva in aer. Blushurile de la Essence mi se sunt usor cremoase, se aplica bine si e nevoie de o cantitate destul de mica pentru un efect ok. Care ma duce spre al 2lea aspect si anume gradul de pigmentare. Ma asteptam, recunosc, sa nu se observe foarte tare pe pometi, asa ca prima data cand am folosit blushul 30, am pus cu incredere pe pensula si apoi pe ten. Efect? Clovn! A fost unul dintre momentele amuzante in care m-am uitat in oglinda si a trebuit sa ma demachiez pentru ca era foarte mult si n-am reusit sa indepartez excesul cu un servetel.

Si apare al 3lea aspect, rezistenta. De obicei, dupa cateva ore de la machiat, zona pometilor incepe sa luceasca, indiferent daca aplic sau nu pudra inaintea blushului. Cand am folosit blushul de la Essence, n-am avut asa mari probleme; luceste in continuare, dar mult mai discret, ba chiar imi place mai mult dupa cateva ore de purtat, se aseaza foarte bine pe ten. Daca dau cu mana pe fata, se ia.. Un lucru normal pentru orice produs pudra, compact sau pulbere.

30 Secret It-Girl (fara blitz/cu blitz) - lumina artificiala

Nu au o gama larga de nuante, dar lucrul asta ma incanta pentru ca nu am fost in dubiu ce sa aleg. Mai piersiciu, mai roz putin, cu subton cald, rece, etc. Mereu ma pierd cand vad zeci de nuante ale aceleiasi culori si nu stiu pe care sa o aleg. Nu stiu exact cate sunt, niciodata nu le-am vazut pe toate la raft si nu ma pot ghida dupa siteul lor oficial, poate nu se gasesc toate nuantele la noi.

Nuanta 10 e un roz pal (!!!) cu subton cald. Initial am crezut ca e rece, dar m-am bucurat cand l-am aplicat pe pometi si mi-am dat seama ca nuanta mi se potriveste perfect. Aplicat in cantitati industriale mari, tinde sa isi schimbe nuanta, devine usor piersiciu.

Nuanta 30 mi se pare cel mai greu de descris! I-as zice piersica, dar nu vad nimic roz in el. Asa ca prefer sa ma abtin de la a descrie gresit o nuanta, sper sa va dati seama din poze.

Initial, sunt mate, dar la nuanta 30 am observat, pe masura ce am folosit-o, ca in compozitie are si putin sclipici. Nu mult si se observa foarte discret pe ten. Nuanta 10 inca e mata, dar nu vreau sa ma pronunt inca, e posibil sa fie o urma foarte, foarte fina de sclipici si in ea.


Pretul, needless to say, 13 lei.. Can't help but love it!

Nu-mi place mirosul. Zau ca am o problema cu asta. Mi se pare un miros tipic de pudra. Cred ca as fi preferat sa fie inodore mai degraba, dar nu ma deranjeaza in mod deosebit. M-am obisnuit, cred, cu blushul de la ELF Studio, care are o aroma fina de citrice :) Sau cel putin mie asa mi se pare.

Mi-ar placea tare mult sa gasesc un highlight cam din aceeasi gama, sau cel putin la fel, din punct de vedere calitativ.

Overall, sunt foarte multumita de ele :) Chiar nu le pot gasi cusururi si asta ma face sa ma simt ciudat pentru ca par niste produse excelente. Nu stiu daca le-as califica atat de sus, dar cu siguranta se observa ca punctele pozitive pe care le-am gasit ma fac sa le scot din cutie de ceva vreme, de cand le am. Recunosc, nuanta 10 imi place mai mult, pentru ca rozul deschis cred ca va fi intotdeauna o nuanta care ma va prinde, indiferent de nuantele machiajului ochilor, dar nu pot sa nu prefer blushul 30 atunci cand incerc un machiaj "bronzy".

Vi le recomand cu mare drag, eu ma bucur ca m-am incumetat sa le testez.

Pret: 13 lei.
Unde il gasiti?
Crangasi (Expres Bazar), Piata Obor - petru Bucuresti; magazinele Kendra (Bucuresti si in tara). Daca va intereseaza un oras anume, lasati-mi un comentariu si ma voi interesa
O sa mai cumpar?
Da.
Nota: 9/10 

Voi le-ati incerca/t?



Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.