miercuri, 2 ianuarie 2013

2012 Product highlights

Hey ♥

In 2012 am avut ocazia sa testez cateva produse, iar multe dintre ele au fost cu adevarat revelatii pentru mine :) Am descoperit multe produse care probabil nu mi-ar fi atras atentia in magazine, iar acum sunt deja la a 2a sau chiar a 3a bucata. Daca ar fi sa vi le arat pe toate, probabil v-as plictisi cu o multime de poze si text, asa ca am ales sa va arat doar 7 dintre cele mai bune produse pe care le-am descoperit si pe care le "iau cu mine" in 2013, alaturi de altele pe care le folosesc deja de cativa ani.

PS: Sa-mi spuneti cum vi se pare ideea de a publica la sfarsitul fiecarei postari cate un citat :)

CHI Silk Infusion - Ioana e "vinovata" pentru descoperirea asta. Cand am avut ocazia sa ma intalnesc cu ea, am ramas placut surprinsa de textura parului ei, i-am verificat apoi rutina de ingrijire si i-am "furat" secretul :D Love it!


Ivatherm Ivahidra+ - Desi pretul e destul de usturator, am ales sa cumpar a 2a sticluta de Ivahidra+. Mi-a placut la nebunie si tenul meu arata cu adevarat mai bine de cand il folosesc. O singura data pe zi, seara, dupa demachiere. Review-ul il gasiti aici.


Produsele Essence 
Nude Glam 03 Cookies & Cream - Stiu, stiu, v-am innebunit cu oja asta, dar sunt la a 3a sticluta, e de departe my on-the-go color!
Blush 30 Secret It-Girl - Imi place la nebunie, mai am putin si ajung la ambalaj, intentionez sa imi caut un roz mat, neaparat.



Produse ELF
ELF Bronzer (Cool) - E primul bronzer pe care il detin, but I loveee it! Mi se pare perfect pentru calatorii pentru ca, pe langa bronzer, mini kit-ul curpinde si un blush si un highlighter.
ELF Blush Pink Passion - Nuanta perfecta de Barbie-pink!


Sephora Mono (aspen summit nr 23.) - Un alt fard uitat in cutia cu mono-uri, dar este o nuanta minunata pentru highlight si imi place la nebunie cum se potriveste cu blushul roz de la ELF. Daca pe pleoape nu rezista atat cat as fi crezut, ca highlight e foarte bun, mai ales ca si pigmentatia lasa de dorit, in cazul unui fard de pleoape.



Voi ce produs ati descoperit in 2012 si nu ati renunta la el nici mai departe? :D



Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.