joi, 19 aprilie 2012

Review: Vichy Dermablend

Hey ♥

Am ramas datoare cu review-ul pentru fondul de ten Vichy Dermablend asa ca, cu cateva luni intarziere, here it is :D Partea buna e ca am avut destul timp la dispozitie sa il folosesc si sa il testez, astfel incat m-am convins cu tarie despre ceea ce poate face si ceea ce nu. Sper sa va fie de folos si va anunt de pe acum ca imi cer scuze daca va plictiseste atata text (incerc sa acopar cat mai multe puncte), dar daca va intereseaza subiectul, presupun ca textul e bun :D


Descriere neoficiala: Fond de ten Vichy Dermablend
Ce promite: "Acopera eficient si de lunga durata imperfectiunile tenului, in timp ce asigura un efect anti-masca si un finish natural"
Face? Da si nu.
Parere personala: E pentru prima data cand testez un fond de ten cu acoperire mare si care promite atat de multe, asa ca scriu din perspectiva unei fete care a avut asteptari mari de la produsul testat.

Ca si probleme ale tenului, ma confrunt in special cu roseata si cateodata, vechile probleme (acnee regresiva) sau cosulete mici in anumite (you know) perioade ale lunii. Bineinteles, nu duc lipsa nici de cearcane adanci, doar sunt studenta. M-am asteptat sa acopere foarte bine imperfectiunile pe care le am si in principiu, am fost multumita.

Imi place in special senzatia pe care mi-o ofera puterea de acoperire. Promite sa acopere tot si o face cu brio! Reusesc de multe ori sa obtin efectul asta si cu Aerateint (Vichy), dar doar daca insist pe zonele respective, in special cand vine vorba de cearcane. Totusi, cu Dermablend, nu a fost nevoie sa aplic un corector in plus peste pete pentru ca le-a acoperit suficient de bine.



Rezistenta pe ten mi se pare ok, nu e rezistent la transfer, desi am impresia ca este mentionat la un moment dat lucrul asta in reclama, dar nici nu mi-a alunecat de pe ten. E foarte important sa tineti cont de faptul ca formularea produselor pe care le folositi pentru ten ajuta la rezistenta machiajului (daca folositi o crema hidratanta pe baza de apa, folositi un fond de ten tot pe baza de apa - aflati asta de pe eticheta produselor pe care le aveti). Pe Dermablend scrie 16h, mie mi-a rezistat 10h, in conditii de umezeala, deci am fost multumita la capitolul acesta. Este pe baza de apa, fiind primul ingredient de pe lista, iar eu l-am folosit in combinatie cu o crema hidratanta pe aceeasi baza.

Cantitativ, 30ml. Despre raporturile calitate/pret/cantitate pot sa spun ca sunt foarte ok, avand in vedere ca aplic mult mai putin Dermablend decat Aerateint pentru a obtine efectul dorit. (il compar inevitabil cu fondul de ten pe care il folosesc deja de 1 an si jumatate)

Consistenta este usor cremoasa, desi este un fond de ten lichid. Suficient de hidratant, pentru tenul mixt/gras, nu stiu cum arata pe un ten uscat, dar nici nu l-as recomanda foarte tare pentru ca are un efect matifiant.

Ca si corector (anticearcan) este extraordinar, il amestec cu un corector lichid doar ca sa ii modific consistenta putin, dar imi asigura o acoperire foarte buna.

Nu-mi place mirosul. Miroase ingrozitor a plastic! Aplicat pe ten, isi pierde "calitatea" asta, dar pana atunci apar ceva probleme, daca sunteti sensibile.

Nu m-am asteptat nici macar o secunda sa aiba efect natural pe ten si bine am facut. Un fond de ten cu acoperire atat de mare ca Dermablend nu o sa arate niciodata natural, indiferent de canitatea aplicata; se observa foarte clar, iar efectul de masca, well, e prezent si foarte evident, in special datorita finishului mat. Am citit reviewuri in care se scria ca nici nu se observa pe ten si e foarte light. Asta e natural? Not to me. (poza e in lumina naturala)


Light? Nu. Cat timp l-am purtat pe tot tenul (nu ca anticearcan) m-am simtit incarcata, abia asteptam sa ajung acasa sa ma demachiez.. Si lucrul asta s-a vazut si a doua zi, cand mi-am dat seama ca nu-mi lasa tenul sa respire. Non comedogenic? Not for me, thank you, a doua zi a trebuit sa ma "lupt" cu micii monstruleti si cu greu am scapat de ei.

Overall e ok. Dar atat, ok. Nu e un produs pe care sa il folosesc zi de zi, nu e un fond de ten pe care l-as introduce in machiajul de rutina pentru ca e mult prea "greu". Prefer ceva mai light, care, chiar daca nu asigura acoperirea pe care Dermablend o asigura, macar imi lasa tenul sa respire si arata natural.

Totusi, daca aveti o sesiune foto, de exemplu, mi se pare un produs foarte folositor; in fotografii, in special in cele cu blitz, nu se observa efectul de masca si in general, in studiourile foto, lumina este artificiala.

A fost un produs controversat, despre care s-a vorbit mult si a creat multe asteptari odata cu lansarea lui in Romania. Eu le multumesc celor de la Vichy ca mi-au dat ocazia sa-l testez si sa-mi exprim parerea despre Dermablend, dar mie, ca fond de ten, nu mi s-a potrivit. O sa am ceva de munca la acordarea notei, deoarece ca si corector, este super!



Recomand sau nu.. Tind spre nu, pentru cele care isi cauta un fond de ten pentru machiajul de rutina, si da, petru cele care cauta ceva pentru machiaje de durata si impecabile din punct de vedere fotografic (nunti, sesiuni foto, etc). Ca anticearcan, m-am exprimat deja, dar cantitatea (30 ml) e prea multa pentru cat de putin se aplica, si expira inainte sa fi consumat macar jumatate din el.

Pret: 90 lei, dar puteti gasi diverse reduceri.
Unde il gasiti?
Farmacii.
O sa mai cumpar?
Nu.
Nota: 8/10

Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.