duminică, 1 aprilie 2012

Review: Kallos Flat Iron Spray

Hey ♥

Nu-mi amintesc sa mai fi facut reviewuri vreunui produs pentru par pe blog, asa ca that's a first! Sper sa va fie folositor, stiu ca multe dintre voi ati fost curioase la postarea cu topul celor 5 produse sub 10 lei si, dupa ce am postat pe pagina de produse in testare despre spray-ul asta, am primit multe intrebari cu referire la el.


Descriere neoficiala: Kallos Flat Iron Spray Protection
Ce promite: "Protejeaza parul de caldura emanata de uscator sau ondulator. Pastreaza echilibrul natural al parului astfel incat acesta sa nu se usuce."
Face? Da.
Parere personala: Trebuie sa mentionez ca am fost foarte sceptica atunci cand l-am cumparat si am facut-o mai mult din curiozitatea de a incerca un produs pentru protectie termica, nicidecum pentru ca mi-ar fi fost recomandat sau ca as fi citit reviewuri despre el. Mi-a depasit asteptarile, insa nu pe partea pe care ma asteptam sa o faca, ci din alt punct de vedere, la fel de important ca protectia termica.

Imi place ca aplicarea se face extrem de usor si nu dureaza decat cateva secunde. Nu trebuie sa astept sa se usuce inainte sa aplic ondulatorul sau placa de intins parul, ceea ce mi se pare comod, avand in vedere ca mereu sunt pe fuga la capitolul "hairstyle".


Ambalajul e foarte simplu si imi place ca nu e incarcat deloc cu fel de fel de informatii inutile, imagini in exces sau alte chestii. Flaconul are 200ml si deja il folosesc de ceva timp (cred ca l-am cumparat prin octombrie, dar am inceput sa il folosesc prin decembrie), am consumat un sfert din el. Il aplic numai pe varfuri, atunci cand imi intind parul (pentru ca e singura sectiune din par care necesita placa) sau pe toata lungimea, dar evit radacinile, cand folosesc ondulatorul.

Mirosul mi s-a parut deranjant la inceput, dar m-am obisnuit pe parcurs si, dupa ce se usuca, nu se mai simte absolut nimic. Which is good, imi place sa simt doar parfumul balsamului :D

Am zis ca mi-a depasit asteptarile dintr-un anume punct de vedere si nu din cel in care a fost de fapt creat. Nu stiu cata protectie impotriva caldurii ofera parului, cert e ca varfurile despicate tot mai exista dupa 2 luni de la tuns (nu ma asteptam nicicum sa impiedice despicarea lor, dar..), singura diferenta atunci cand il folosesc este ca parul nu se mai "incinge" atat de tare de la placa/ondulator.

Cu ce m-a uimit de fapt? Pastreaza parul indreptat sau onduleurile foarte mult timp! Tot mai folosesc un fixativ dupa ce termin, dar cand folosesc inainte si sprayul de la Kallos, trebuie sa recunosc, parul e drept de dimineata pana seara, indiferent de nivelul de umiditate (daca ma ploua in cap, imaginati-va ca nu tine :))), a doua zi e ok, nu trebuie sa folosesc iar placa.. Am firul destul de subtire, s-ar putea sa fie si din cauza asta, nu stiu daca efectul asta se vede si pe firul de par mai gros. 

Pretul.. needless to say, il gasiti mai jos; foarte bun raportul calitate/pret (pentru mine!)

Nu-mi place ca imi usuca varfurile.. Stiu ca scrie pe el (roz pe alb) ca nu usuca parul, dar prima data l-am folosit si inainte de foehn si imi simteam parul sarmos, tern, desi folosisem un ser pentru par uscat de la Avon, iar firul meu natural e foarte.. sleek. La fel si in urmatoarele dati in care l-am folosit si chiar si acum mai observ.. Varfurile sunt mai uscate decat restul parului.


Daca il aplic pe mai mult de jumatate din lungimea firului, parul are tendinta sa se ingrase mai repede sau cel putin il simt mai incarcat.. Si avandu-l foarte fin, isi pierde din volum si sta lipit de cap. La fel, si daca folosesc o cantitate mare, a little goes a long way si efectul e acelasi, chiar daca folosesc mai putin.

Mirosul e destul de intepator atunci cand il aplic, dar am scris si mai sus, dispare sau cel putin e foarte estompat, dupa ce se usuca.

Overall e un produs foarte bun si imi place mult. O sa il recumpar cu siguranta, un alt produs de genul nu imi face deloc cu ochiul, vreau sa raman la acesta. Ce-i drept, imi asigura exact ce imi doream, mai mult decat protectie termica, sa nu se mai onduleze varfurile atunci cand il port drept, iar onduleurile sa tina toata ziua, nu 2h pana sa ajung unde am treaba.

De recomandat.. Ca orice produs si cu riscul de a ma repeta, poate sa nu aiba acelasi efect la voi. Mie mi-a mers foarte ok cu el, n-am observat nicio modificare a parului wow, dar sunt multumita. Si daca imi asigura sau nu protectie termica.. Sa fim serioase, dupa parerea mea, ceea ce asigura protectie termica e incetarea folosirii produselor respective (placa/ondulator/foehn), restul e marketing :) Dar pentru pretul asta.. ce aveti de pierdut? :)


Pret: Daca nu ma insel (pentru ca am uitat exact pretul), a fost in jur de 9 lei / 200ml.
Unde il gasiti?
Eu l-am cumparat din DM.
O sa mai cumpar?
Da.
Nota: 9/10

PS: M-am gandit mult daca sa ii dau 9 sau 10, pentru ca sunt multumita de el, v-am mai spus, dar maximul e greu de atins si mie mi-e greu sa trec peste faptul ca varfurile mele sunt putin mai uscate ca de obicei :)


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.