vineri, 23 decembrie 2011

Review: Astor Perfect Stay Lip Tint

Hey ♥

Daca n-as avea structura postarilor vechi, zau daca as stii sa mai fac reviewurile ca inainte.. It's been so long since my last one! Pentru ca am avut ocazia sa testez mai multe produse in ultimele saptamani, am o gramada de material de revizuit, de scris, de prezentat, de recomandat sau nu. Acum parca simt ca nu-mi ajunge 1 postare pe zi ca sa pot sa recuperez din urma, dar one step at a time, nu ma grabeste nimeni si sunt convinsa ca multe dintre produsele pe care le am pregatite pentru reviewuri va vor incanta pe cateva dintre voi :)

Ca prim produs, am tinut neaparat sa fie Astor Perfect Stay Lip Tint. L-am primit odata cu inceperea concursului de pe Facebook-ul lor, acum 2 sau 3 luni, asa ca am avut timp sa-l testez in mai multe situatii..


Descriere neoficiala: Astor Perfect Stay Lip Tint, nuanta Berry Nude 153
Ce promite: "Pen-precision applicator defines lips - mistake-free, Weightless fresh color that won’t rub-off nor smear, Comfortable to wear all day, Gives lips beautiful flush of color, Doesn’t transfer / Doesn’t rub off / Doesn’t smear, Lips feel hydrated all day" (astorcosmetics.com)
Face? Da.
Parere personala: Cand l-am primit, prima impresie a fost tare ciudata. Mi-a placut la prima vedere si recunosc, eram tareee curioasa sa vad cum se aplica, daca rezista, daca intr-adevar "pateaza" buzele si nu se sterge asa usor ca un ruj, si mai ales daca usuca sau nu buzele, pentru ca citisem cateva articole in care fetele se plangeau ca lip-tinturile in general usuca.

Imi place nuanta. Desi nu e o culoare pe care o folosesc in mod regulat si la inceput am fost convinsa ca nu voi putea sa o port, dupa prima aplicare I literally fell in love with it! Nu eram convinsa ce fel de undertone am la ten, ca sa imi pot alege un ruj rosu care sa ma avantajeze, inclinam sa cred ca mi se potrivesc numai nuantele calde, cu subton galben, dar mi-am dat seama dupa ce am incercat lip-tintul primit, ca si nuantele reci mi se potrivesc :)

Ambalajul e interesant, si atat. La un capat are un aplicator tip carioca, tint-ul propriu zis, iar la capatul celalalt e un mini-balsam de buze transparent. Faptul ca varful aplicatorului e ascutit ma ajuta foarte mult, mai ales pentru ca nu am un creion de buze intr-o nuanta asemanatoare, cu care sa conturez initial..


Consistenta e oarecum lichida, nu pot sa imi dau seama foarte bine, dar nu e deloc lipicios, nu se intinde, si nici nu aveti cum sa aplicati prea mult deodata. Lucru care e important, de multe ori a trebuit sa sterg dintr-un lip gloss cand am aplicat prea mult, si chiar si din ruj.. Imediat dupa aplicare, produsul se usuca pe buze, dar nu va asteptati sa nu se ia absolut deloc. Am facut testul cu un servetel, si la 2 min dupa aplicare, l-am atins de buze. Well, amprenta prezenta, dar nu la fel ca si cand as fi folosit un ruj, ci mult mai discret. Dupa vreo 30-40 de minute nu am observat sa se mai ia vreun pic, dar incepe incet incet sa devina faded..

Culoarea e "buildable" in sensul ca puteti sa obtineti o nuanta mai deschisa sau mai inchisa, prin aplicarea unor straturi succesive, bineinteles, dupa ce se usuca stratul initial. Imi place mult ca pot sa aleg daca sa port numai nuanta asta, si atunci aplic mai multe straturi, sau daca vreau sa o combin cu un ruj, sa obtin o nuanta diferita, un strat e suficient :)

L-ul e facut dintr-un singur strat, iar semnul de mai sus din 2 straturi.

Dupa ce am smudguit bine de tot

Nu va imaginati ca rezista 24h pe buze.. Bineinteles ca la un moment dat, incepe sa se stearga, nu neaparat atunci cand mananc sau beau, dar chiar si doar vorbind.. (& I do that a lot :)) As estima undeva in jurul a 5-6h, rezista muult mai mult decat orice ruj/gloss/lip thingy cu care l-as compara din cutia cu "minuni" pe care le detin si nu se intinde, ci pur si simplu se sterge incet incet..

Nu are gust si nici miros, cel putin din punctul meu de vedere..
Nu se simte absolut deloc pe buze, decat daca aplicati si balsamul peste..

Nu-mi place ca se aplica greu, trebuie insistat putin la primul strat pentru ca buzele nu se coloreaza imediat.. L-am folosit de vreo 5-6 ori de cand il am si sincer, deja am impresia ca se termina, ca mai e putin din el.. Nici nu am cum sa-mi dau seama cat mai e din el, ambalajul e opac si nu se vede absolut nimic prin el.

Nu stiu daca mai tineti minte de reviewul la rujurile Flormar, atunci spuneam despre ele ca se sterg de pe buze fara sa se intinda, dar atunci cand nuanta incepe sa nu mai fie atat de intensa, ramane doar pe contur.. Nu-mi place deloc lucrul asta, mai ales la liptint.. In cazul rujului, in momentul cand se sterge putin, il poti sterge pe tot, sa nu ramana conturul inestetic.. La liptint e mai greu, chiar ramane patat..

Tip: Ca sa evit conturul ciudat, iau cu mine un ruj intr-o nuanta asemanatoare, sau un balsam incolor, care sa tina culoarea intensa mai mult timp.

Pretul mi se pare exagerat pentru cat produs este in ambalaj si mai ales pentru un produs de buze..

Overall, e un produs foarte ok, nuanta care mi s-a nimerit imi place si mi se potriveste.. Nu l-as purta everyday, dar pentru iesiri in oras sau ocazii mi se pare perfect, mai ales cand nu vreti sa stati tot timpul sa aplicati un ruj.

Nu l-as cumpara din cauza pretului cu mult peste bugetul meu pentru un produs de buze si nici nu m-ar tenta o alta nuanta, raman tot adepta rujurilor din punctul asta de vedere. However, ma bucur ca am avut ocazia sa testez un astfel de produs :)

Recomandat? Pentru cele dintre voi carora nu vi se pare mai greoaie aplicarea de tip carioca, da. Daca preferati produsele mai hidratante pentru buze, atunci ramaneti la rujuri si glossuri. Easy like that :)


Pret: 39 lei
Unde il gasiti?
Orice stand Astor - Carrefour, Cora, DM, etc, Unirii..
O sa mai cumpar?
Nu.
Nota: 7/10


Cu scuzele de rigoare, ca a iesit atat de lunga postarea, nu a fost intentionat, dar zau ca erau atatea de zis, si nici nu cred ca am acoperit toate punctele la care m-am gandit initial cand am inceput sa scriu.


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.