sâmbătă, 24 decembrie 2011

Make-up: Christmas & New Year's Eve

Hey ♥

Azi nu stiu cate dintre voi mai "pierdeti" timpul la calculator, cititnd bloguri si nu sunteti zorite de cata treaba aveti de facut. Sau poate ati terminat deja de pregatit totul pentru masa de Craciun, bradul e impodobit, casa e plina de decoratiuni de Craciun, caz in care aveti timp sa stati si pe bloguri :)

Eu.. abia acum am terminat cu mancarea.. Sarmale, friptura, salata boeuf, prajituri, mai am de facut bradul si bineinteles decoratiunile din casa. Pana sa ma apuc de ele, am luat o pauza dupa mancare si m-am gandit sa va arat la ce tip de machiaje m-am hotarat atat pentru ziua de Craciun cat si pentru noaptea de Revelion.

Sigur ati vazut ca au aparut o multime de tutoriale pe Youtube, de la fete care mai de care mai talentate, cu idei foarte bune pentru zilele de sarbatoare. M-am uitat la multe si mi-a fost destul de greu sa aleg pentru ca mi-au placut majoritatea.. Si mi-ar placea sa incerc mai multe dintre ele, dar nu pot decat cate unul in fiecare zi, asa ca a trebuit sa ma hotarasca pe care sa il aleg.

Pentru Craciun, am ales in final machiajul prezentat de Marlena de la Makeup Geek. O urmaresc de foarte mult timp si sunt obisnuita cu felul ei de prezentare al machiajului, mi-e foarte usor sa o urmaresc si sa ii "copiez" miscarile, explica foarte foarte bine fiecare pas. Pentru ziua de Craciun, ea a propus un machiaj neutru, simplu, cu buze rosii. Mi se pare usor de realizat si nu e deloc incarcat, perfect pentru o zi in familie.



Nu m-am hotarat inca unde voi petrecere noaptea dintre ani, dar cu siguranta va fi ceva restrans, fara prea multa galagie si prea multa pregatire. Pentru mine, e o noapte ca oricare alta, pe care vreau doar sa o petrec intr-o companie buna, cu cativa prieteni apropiati. Ca machiaj, m-am oprit la unul prezentat de Koko pe blog zilele trecute, Hot Cocoa. Imi plac mult machiajele smokey maro, chocolate, asa ca mi-a atras atentia imediat si am uitat de orice alte idei le-am avut inainte.. Gasiti poze pe blogul lui Koko aici.


Va doresc un Craciun fericit alaturi de familie, de cei dragi voua, sa aveti parte de sanatate, bucurii si impliniri pe toate planurile, si va doresc ca anul viitor sa fie cel putin mai bun ca 2011!

Voi v-ati hotarat ce machiaje veti purta zilele astea? Sau nu aveti de gand sa va mai preocupati si cu asta? :)


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.