joi, 17 noiembrie 2011

Tag: Top 10 Actresses

Hey ♥

Am promis tag, tag sa fie :D Pe acesta l-am primit de la Andreea (MyBlueberryNights) si Sadie (septembriejoi), carora le multumesc ca s-au gandit si la mine!

Trebuie sa fac un top al celor 10 actrite preferate, dar am vazut ca fetele au ales in special din TV-Shows.. Asa cred ca voi face si eu pentru ca sa fiu sincera, in momentul in care imi place un anume film, actrita sau actorul care a interpretat personajul meu preferat, implicit devine preferatul meu, pana la urmatorul film, si tot asa :)) Nu prea am actori/actrite preferate pentru ca imi place sa vad filme, nu actori, personaje si nu interpreti..

Daaar pentru ca imi plac foarte mult serialele, de acolo cred ca as scoate lejer cele 10 actrite preferate :) In ordine aleatorie:

  • Nina Dobrev (Elena Gilbert - Vampire Diaries)
  • Blake Lively (Serena van der Woodsen - Gossip Girl)
  • Brooke Elliott (Jane Bingum - Drop Dead Diva)
  • Kate Walsh (Addison Montgomery - Grey's Anatomy)
  • Sandra Oh (Christina Yang - Grey's Anatomy)
  • Katerina Graham (Bonnie - Vampire Diaries)
  • Troian Bellisario (Spencer - Pretty Little Liars)
  • Eva Longoria (Gabriella - Desperate Housewives)
  • Shay Mitchell (Emily - Pretty Little Liars)
  • Leighton Meester (Blair Waldorf - Gossip Girl)

Voua ce actrita va place cel mai mult din seriale? :) Sau din filme, nu neaparat serial..

Acum am vazut ca Andreea m-a taguit si pentru top 10 actori, dar il aman pentru saptamana viitoare, abia astept sa caut imaginile pentru postul ala!


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.