marți, 15 noiembrie 2011

NOTW: Pin(k) up the red

Hey ♥

Am fost plecata de saptamana trecuta, de miercuri, probabil stiati asta deja daca ma urmariti pe Facebook. Am venit de duminica, dar mi-au trebuit 2 zile bune ca sa ma refac si sa ma odihnesc, inca nu am revenit la stadiul in care sa aud clar si raspicat sunetul ceasului dimineata, dar I'm working on it :D

Pentru ca nici azi n-am avut prea mult timp liber (de fapt am avut, dar daca nu-mi desfac eu bagajele, nu o va face nimeni altcineva), asa ca am zis sa reeditez o postare pe care o pregatisem pentru saptamana trecuta, marti, dar n-am mai apucat sa o termin.

Acum ceva timp am primit cateva produse din partea Astor Romania, cu ocazia invitatiei pe care mi-au facut-o, sa jurizez alaturi de alte 8 bloggerite, concursul care se desfasoara zilnic pe wall-ul lor, pe Facebook. Am vrut sa scriu in perioada aceea despre produse, dar m-a prins in zilele in care eram extrem de aglomerata, asa ca am tot amanat si pana la urma, am uitat complet. Daca totusi va intereseaza sa vedeti ce produse am primit, sa-mi spuneti si fac si postarea de care va ziceam.


Printre produsele trimise de ei am gasit si o oja, din gama Quick'n Go, nuanta 10, despre care scrie ca se usuca in 45 de secunde. Eu mereu am probleme cu oja, pentru ca, indiferent cat ar fi de subtire ca si consistenta, tot mi se usuca in 100 de ani si nu exista manichiura fara urma cearsafului la cel putin un deget. Cu cea de la Astor n-am avut probleme.. Nu se usuca in 45 de secunde nici daca stau cu foehnul deasupra unghiilor, dar spre deosebire de altele pe care le detin si despre care se tot lauda ca s-ar usca la fel de repede, chiar face fata mai bine. Din 45 de secunde, eu astept cam 2 minute.. Ceea ce e ok, avand in vedere ca la alte oje, astept 2h..

Culoarea e un rosu intens. Eu i-as spune ca are tente roz, reci, majoritatea imi spun ca e spre corai-portocaliu. Fiecare cu ochiul ei critic, eu raman la ideea ca are un undertone roz, desi in pozele cu blitz iese corai all day long. Cert e ca, culoarea e superba, nu rezista mai mult de 3 zile intacta, dar nu se matuieste mai deloc, ramane la fel de lucioasa pana cand ma hotarasc sa o sterg - that.. I love!


Pentru zilele urmatoare am deja un program stabilit, pentru ca il scrisesem de dinainte sa plec asa ca n-o sa duc lipsa de idei, important e sa am timp sa fac pozele si sa ma organizez in asa fel incat sa apuc sa si scriu cate ceva..


Have a great week si nu va lasati doborate de frigul de afara.. pana nu raciti la stadiul la care am ajuns eu in momentul asta, consider yourself lucky!!


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.