duminică, 12 februarie 2012

Random + apologies

Hey ♥

Probabil ati observat o "oarecare" absenta a mea de pe blog, dar daca m-ati urmarit si anul trecut pe perioada de sesiune, sigur stiti ca luna februarie e o luna "moarta" petru mine. Nici anul asta nu e exceptie, asa ca timpul meu e impartit strict intre cursuri si nevoie de maxima urgenta (as in food & other) :)) Pauzele prefer sa le petrec departe de calculator, dar mai trag cu ochiul pe ici pe colo la bloggeritele pe care le citesc zilnic, n-as avea cum sa nu :)

Asa ca imi cer scuze pentru intarzierea postarilor pe care le aveam programate pentru perioada asta, s-a dovedit a fi mai aglomerata si mai complicata decat ma asteptam, but nothing I can't handle :D Plus de asta, mi-am uitat si aparatul acasa..


Oricum, daca vreti sa mai aflati despre mine, ce-am mai facut, ce mai fac si ce am de gand in timpul cat stau departe de blog, ma puteti urmari pe pagina de Facebook a blogului (AICI) sau pe Twitter(AICI), unde scriu de cateva ori pe zi si putem sa si vorbim :)


Va doresc un weekend placut in continuare si o saptamana buna, eu stiu deja ce voi face :D


Puteti sa-mi trimiteti mailuri pe laurenscaffe(at)ymail(dot)com
Va pup!
XOXO.