sâmbătă, 4 decembrie 2010

Where am I ?! - UPDATED

Hey girls!! Remember me? :( Am fost absenta aproape o saptamana, daca nu mai mult si nu cred ca sunt sanse sa revin curand :( I miss the blog soooo much..

Dupa ce am avut o saptamana pliiiina, cu partiale, teste de laborator si o gramada de alte "evenimente" (zile de nastere, balul bobocilor, etc), azi aveam in sfarsit de gand sa fac postarea de come back + November's Faves :( Dar cum am ajuns acasa (pentru ca azi am avut partial, da, AZI?!), mi-am deschis calculatorul si mi-a mers doar vreo 30 de minute, dupa care mi s-a inchis brusc, din cauza unui virus care mi-a stricat tot!!! Si-mi doream atat de mult sa revin :(

Maine sper sa il duc undeva la reparat, trebuie neaparat!! Asa ca probabil abia saptamana viitoare o sa revin..
Aveti grije de voi si sper sa ma intorc repedeeee!!

Last edit: 1 decembrie 2010, 18:49

UPDATE 4 decembrie:

Nu am mai scris o postare noua pentru ca nu vreau sa va incarc cu sute de random things. Asa ca am hotarat sa o editez pe aceasta si sa ii fac un mic update, sa schimb si data la care a fost postata, tocmai ca sa apara ca o noutate.

In primul rand vreau sa exclam ceva.. OMG! =)) Voi ati vazut ca in postarea initiala am scris "Aveti GRIJE de voi"?? Am recitit azi si cand am vazut mi-am dat o palma maaaaare si grea :)) Asa ca rectific, "Aveti GRIJAAAA de voi". Postarea am scris-o de la un alt calculator si uite ce se intampla cand nu cunosti tastatura. Nu am modificat, dar am vrut sa va atrag atentia sa radeti/plangeti (ca e mai mult de plans) :)))

Anyway, the actual update: am reusit sa-mi repar calculatorul, acum e ok, dar am luni un test si trebuie sa invat. So wish me luck, promit ca duminica revin cu postarea de "November's Faves"!

Va pup!
Take care!
XOXO.